Vem är jag? - Josefin Persson

Mitt namn är Josefin Persson och är 15 år. Jag kommer börja 9:an på Roslagsskolan hösten 2014. Jag är en väldigt motiverad tjej, iallafall för det mesta. Jag har i nuläget en ponny, vid namn Skee Ronja, och en unghäst, Nedernäs DeeDee. För att jag ska utvecklas i min ridning innan det ''riktiga'' jobbet med DeeDee börjar, så rider jag mammas storhäst, Butterfly GRC heter hon.

Under hela mitt liv har jag alltid kämpat för en och samma sak, ridningen. Dessvärre har jag aldrig fått igen det under min B-ponny tid, bara en massa traglande. Men detta har gett resultat. Idagsläget rider jag in minst en rosett per tävling, speciellt i hoppningen. 

Jag är nog vinnarskalle nr. 1 och envis. Väldigt envis.. Kanske därför jag har kommit en bra bit på vägen, kan vara därför jag lyckas nu. 

 
Med denna blogg vill jag först och främst visa mitt liv, att vara 15 år, ta olika beslut ang Ronja, samtidigt rida in unghäst och försöka kvala upp i klasserna! Men att även lilla jag kan misslyckas, jag är fortfarande människa! Men ett par klocka ord från mamma: -Lev din dröm, man vet aldrig vad som händer imorgon. 



Kommentarer
Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2013-07-29 @ 20:17:55 | http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback